HTML

Rock N Roll vagy mi a f*szom!

A világ leglustább zenekarának blogja.

Utolsó kommentek

  • whitequeen: \m/ (2011.04.05. 16:30) back
  • whitequeen: ó köszönöm. derég jártam erre... (2011.04.05. 16:29) b-day
  • moondream: őőőő bahh, igazad van:D így jobb?? (2011.03.31. 19:00) live
  • moondream: hmmm, köszönjük a bizalmat, ez a zene egyébként egészen jóóó:) de azért sztem a Lézibe hiányozna é... (2011.03.24. 21:37) slow an easy
  • moondream: drágám, ha logikusan végiggondolod: egy együttes gitárossal, basszgitárral, dobbal meg csellóval. ... (2011.03.24. 11:10) slow an easy
  • Utolsó 20

Back on the chain gang

2010.07.16. 01:52 RobinH

Ismét itthon tartózkodik a Lézi, ezért egy rövidke kis beszámoló követezik a múlt hetünkről. Mint talán tudjátok páran, a balatonszemesi Queen táborban voltunk ezeket a tapasztalatokat összegezném tömören.

Az út nagyon hasznos volt! Egyrészről zeneileg nagyon komoly sikereket hozott Gergőnek, aki előbb a QUP tagjaként, majd pedig a Roversszel döngölte földbe a műértő szemesi közönséget. Nincs mese, Tátrai Tibi vonuljon nyugdíjba :D:D:D

Az aktív zenekari próbálások sajnos elmaradtak, de a hét nem múlhatott el zenei hozományok nélkül. A minket ért élmények rendkívül inspirálóak voltak, így több dal is születendőben van. Akár úgy is fogalmazhatunk, hogy ami a Bitlisznek az indiai trip volt (höhö aki érti), az nekünk a szemesi tábor volt.

A beillesztett kép csak egy, azon sok közül, ahol ennyire laza és kúl volt a banda, gyakorlatilag az első album promófotói el is készültek ezzel :D

Végezetül egy szolgálati közlemény lézis társaimnak: beelégeltem azzal, hogy már egy 140 centis diszkóslánykát sem lehet felszedni anélkül, hogy az ember tudjon gitározni, úgyhogy vásároltam egy tesco gazdaságos villanygitárt és ujjaimat nem kímélve gyakorolok. RnR lesz itt vagy mi a faszom? :D

Mivel úgyis kihagytam egy csomó mindent, tetszés szerint bővíthető a beszámoló!

6 komment

Címkék: beatles balatonszemes rovers

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whitequeen 2010.07.16. 11:19:55

Hé, a Gergőnek volt egy 3. koncertje is :) És ott is földbe döngölés volt!!!!!!!!!!!

moondream 2010.07.18. 15:47:41

aztaqrva. úgy nézünk ki mint az ukrán maffia legifjabb, zsével kitömött zsebű gyermekei egy vidéki kiruccanáson..XDDD
Robin- utolsó bekezdésedhez csak annyit fűznék, hogy én éppen most hétvégén tapasztaltam meg ennek durván az ellenkezőjét...:DDDD

jajj, de bazmeg az a távolba révedő tekintet, ezen nemtok felülemelkedni:DDDDD

whitequeen 2010.07.19. 17:09:47

Mér nem szóltatok rám, hogy ne vigyorogjak, mint a vadalma??? Most a 3 kúl mellett csak én vk a bárgyú lúzer... XD

moondream 2010.07.19. 20:42:34

Gergő is mosolyog. egyébként meg mintha én jobban néznék ki azzal a napszúrásos-bebaszott fejjel..:P

RobinH · http://unsigned.blog.hu 2010.07.20. 00:50:03

Bori nem értem miről beszélsz, hiszen ott mindenki részeg volt csak te nem :D:D:D
süti beállítások módosítása