HTML

Rock N Roll vagy mi a f*szom!

A világ leglustább zenekarának blogja.

Utolsó kommentek

  • whitequeen: \m/ (2011.04.05. 16:30) back
  • whitequeen: ó köszönöm. derég jártam erre... (2011.04.05. 16:29) b-day
  • moondream: őőőő bahh, igazad van:D így jobb?? (2011.03.31. 19:00) live
  • moondream: hmmm, köszönjük a bizalmat, ez a zene egyébként egészen jóóó:) de azért sztem a Lézibe hiányozna é... (2011.03.24. 21:37) slow an easy
  • moondream: drágám, ha logikusan végiggondolod: egy együttes gitárossal, basszgitárral, dobbal meg csellóval. ... (2011.03.24. 11:10) slow an easy
  • Utolsó 20

hktja

2011.04.14. 19:59 moondream

nos hát kedveskéim, igen elfoglalt voltam az elmúlt időszakban, így nem maradt időm írogálni. más meg nem írogál helyettem, szal pangott egy kicsit a blog.
Figyelmetekbe ajánlom a kedves kis Hopp c. filmet, ma van a bemutatója, viszont ma sajnos nem tudjuk megtekinteni egyéb irányú dolgaink miatt. De ami késik, nem múlik! Szóval ez egy igen tüneményes kis drága nyuszkáról szól, aki Húsvéti Nyuszi papa kisfia, és eltökélt célja, hogy ő bizony egy rockzenekar dobosa lesz ^^ hát én már most szerelmes vagyok a nyusszba, egyszerűen imádnivaló!!! és gyakorlatilag, miután végignéztem az összes trailert, meg végigjátszottam az összes netes játékot, nagyjából tudom is, hogy miről szól a film XD
Na de most maradjunk a lényegnél: nézzétek meg a Hoppot!
(ööö aki még nem találta ki, mit venne nekem a köv szülinapomra, vagy húsvétra, vagy akármire, már lehet kapni E.B.-babát..XD)


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jellybeant kakszizik a kis rohatttt XD

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása