HTML

Rock N Roll vagy mi a f*szom!

A világ leglustább zenekarának blogja.

Utolsó kommentek

  • whitequeen: \m/ (2011.04.05. 16:30) back
  • whitequeen: ó köszönöm. derég jártam erre... (2011.04.05. 16:29) b-day
  • moondream: őőőő bahh, igazad van:D így jobb?? (2011.03.31. 19:00) live
  • moondream: hmmm, köszönjük a bizalmat, ez a zene egyébként egészen jóóó:) de azért sztem a Lézibe hiányozna é... (2011.03.24. 21:37) slow an easy
  • moondream: drágám, ha logikusan végiggondolod: egy együttes gitárossal, basszgitárral, dobbal meg csellóval. ... (2011.03.24. 11:10) slow an easy
  • Utolsó 20

So listen to me sister, listen maybe you can help

2010.05.26. 15:08 RobinH

Tekintettel arra, hogy régen írtam ide, ezért most úgy gondolom rajtam a sor. Az előkészületek továbbra is gőzerővel folynak! (muhaha van aki ezt elhiszi? :D)

Mivel Sea is végre megkapta a "bőgőmasináját", már télleg csak nekem kéne hangszert újítani. Khhmm... na hát majd idővel azt is :D

Addig is bizonyítandó elszántságunkat és rendkívül professzionális hozzáállásunkat, szeretnék felterjeszteni egy nótát a setlistre. Tekintettel arra, hogy eddig többnyire télleg csak kesergőink vannak, gondoltam jót tenne egy kis egészséges indie rock a népeknek, és mivel mostanában amúgy is Jack White lázban égek, ez szerintem tökéletes választás lenne.

Pár hete mutattam már Seanak, neki tetszett. Remélem másnak is fog!

9 komment

Címkék: zene indie rock jack white rnr raconteurs

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whitequeen 2010.05.26. 15:10:44

Miazhogy elhiszi-e valaki?! IGENIS gőzerővel folynak az előkészületek, nemtom, te hol jársz! :PPPPPPP Hát ezt a zenekar 3/4-e nevében kikérem magamnak.
Oszoljunk!... Hehhhhhh :PP

RobinH · http://unsigned.blog.hu 2010.05.26. 20:16:22

Alá teccik aknázni az imidzsépítő tevékenységemet :D Azért LÉZI pávör a nevünk, hogy fenntartsuk annak a látszatát, hogy egy büdös percet nem készülünk, mégis kegyetlen jók vagyunk. Ozzy is a sötétség hercegének hívatja magát, miközben a pincsi kutyáit ölelgeti egész nap, Gene Simmons is előadja minden alkalommal az 5000 nős sztorit, de valószínűleg többnyire monogám életet él. stb stb.

Szóval semmi oszlás nincs itt kérem szépen, csak próbálom a látszatot fenntartani :D

(egyébként meg készülök én is :P)

whitequeen 2010.05.26. 20:56:17

Te készülsz?!?! Áruló!! :D

RobinH · http://unsigned.blog.hu 2010.05.26. 21:40:16

Zenéről esetleg valaki valamit? :D

whitequeen 2010.05.27. 09:40:12

Én má mondtam, és tartom :D

moondream 2010.05.27. 09:45:55

vazze.. nekem teccik a muzsika, a Gene-es hozzászólást meg kikérem Gene nevében:P még fotógyűjteménye is van:P :DDD
majd idővel mostmá én is aktivizálom magam..

whitequeen 2010.06.09. 13:52:14

Mivan, feloszlottunk? Vagy készülünk Szemesre - gyúrunk lustálkodóizmokra? XD

RobinH · http://unsigned.blog.hu 2010.06.19. 19:28:26

Normál esetben mondanám, hogy "oszlik a f@szom!" de félek, hogy esetleg a rajongó lánykákat ez elriasztaná :D:D:D
Természetesen nem oszlunk. A lézi lesz a magyar indie sztónsza, majd 80 évesen is toljuk az ipart xD
süti beállítások módosítása