HTML

Rock N Roll vagy mi a f*szom!

A világ leglustább zenekarának blogja.

Utolsó kommentek

  • whitequeen: \m/ (2011.04.05. 16:30) back
  • whitequeen: ó köszönöm. derég jártam erre... (2011.04.05. 16:29) b-day
  • moondream: őőőő bahh, igazad van:D így jobb?? (2011.03.31. 19:00) live
  • moondream: hmmm, köszönjük a bizalmat, ez a zene egyébként egészen jóóó:) de azért sztem a Lézibe hiányozna é... (2011.03.24. 21:37) slow an easy
  • moondream: drágám, ha logikusan végiggondolod: egy együttes gitárossal, basszgitárral, dobbal meg csellóval. ... (2011.03.24. 11:10) slow an easy
  • Utolsó 20

Indul a...

2010.02.17. 14:39 whitequeen

A negyedik kávém után úgy belelkesedtem: szervezzünk turnéállomásokat! A földrengető debütálásunk után (amely helye és ideje nem tudom, nyilvános legyen-e, vagy játsszunk where's fluffyt) ugyan úgyis elárasztanak a könyörgő hangú "mitiszikazenekar, gyertek" megkeresések, de amíg ezeket sikerül leszerveznünk (a rendkívül bonyolult technikai hátterünkre és a 286 pontos riderünkre való tekintettel - ad137: franciadrazsé), addig se álljon a szekér...

Tehát lehetnénk olyan jófejek, hogy máris felajánljuk a felületet az exkluzív meghívásokra.

Azaz: hol stealje a showt a fergeteges Lazy Power???

Addig itt egy kis kedvcsináló, amit nem ígérek, hogy eljátszunk, de rnr. Vagy mi a f***om.

\m/_

6 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whitequeen 2010.02.17. 14:50:23

Moondream kolleginának tisztelettel szeretettel szerényen javaslom, fűszerezze meg hamarosan a blogot némi classic rockkal, mert ha rajtam múlik, teljes gőzzel eltérítem a zkart indie irányba... %-)

RobinH · http://unsigned.blog.hu 2010.02.17. 15:11:47

Én ezt magamra veszem és az este folyamán postolok egyet navajonmiről :D
De ez természetesen ne tartsa vissza a kolleginát attól, hogy ő is megnyilvánuljon klásszikus rákenrol témában!

RobinH · http://unsigned.blog.hu 2010.02.17. 15:14:31

Ja és "mitiszik a zenekar?" Rövidebb lista volna a mit nem iszik a zenekar... vizet! Egyébként szinte bármit :D

A "hol lépjünk fel"-re a válasz pedig teljesen egyértelműen a Papp László Sportaréna. Ne szarral gurigázzunk kedves kollégák! :D Vagy komoly volt a kérdés?

A zenét illetően a magam részéről dícséretesnek tartom a slide-blues motívumokat :D

whitequeen 2010.02.17. 15:18:34

Miazhogy Aréna?! Abba a tré akusztikába? Részemről csakis a Nepsztédium jöhet szóba...

moondream 2010.02.17. 21:16:31

bazmeg:DDDDDDDDDDDDDDDDDD akkora állatok vagytok:DDDD ma már amúgyis jó volt a kedvem (a kezdeti rakás fos után), de most úgy felpörögtem, hogy rögtön meg kell nyilvánulnom valamiféle írásos formában:D
Én nagyon támogatom a wheres fluffy-verzijót, legalábbis elsőre, meg másodikra, mert ha már úgyis profilunk a titokzatosság, akkor a lúd legyen kövér:D
Ami engem illet, a rider első pontja lenne a bazinagy csokoládéadag, de lehet, hogy addigra tényleg megszerzem a kamionomat, ami mindenhová viszi utánam a csokikészletet. és mi az, hogy a franciadrazsé csak 137.????? kikérem magamnak:DDD

Robin- hát ezt benézted, sztem a piálás elején kell majd egy kis víz olyan lájtos kísérőnek, de ez persze csak az én véleményem, szal azért néha jól jön az is:D amúgy mindenben egyetértek. ne szarral gurigázzunk!:DDDD

RobinH · http://unsigned.blog.hu 2010.02.17. 23:25:23

Úgylátom Fluffy kezd kultstátuszba emelkedeni, nagypn helyes xD

Kísérőnek? Hát én max néhány dögös grupit akarok majd kísérőnek muhahaha :D
süti beállítások módosítása